kampania Remarketingowa
Internet? Nie będę płacił żadnym Amerykanom!
Kampania remarketingowa to zaawansowana opcja reklamy w sieci reklamowej/partnerskiej Google. Polega ona na wyświetlaniu reklam Użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili stronę Klienta kampanii. Jeśli Użytkownik A wejdzie na stronę X, Google zapamiętuje Użytkownika A, a następnie gdy Użytkownik A odwiedzi stronę sieci partnerskiej np. Youtube.com, Google wyświetla mu reklamy firmy X w ramach kampanii remarketingowej.
Dzięki temu Użytkownik A jest przekonany o skuteczności i skali kampanii firmy X, gdyż widzi reklamę X dość często na wielu różnych stronach.
WYBIERZ
co Cię interesuje?:
Przeciętny użytkownik pozyskany na stronę w wyniku działań remarketingowych kilka razy dłużej przebywa na stronie reklamodawcy, ogląda o około 40% więcej podstron, ma niższy o około 18-20% współczynnik odrzuceń i prawie 5 razy częściej dokonuje konwersji.Czy warto inwestować w remarketing? WARTO!
remarketingowej:
- Możliwość wyświetlenia reklam użytkownikom, którzy odwiedzili stronę www
- Możliwość wyświetlenia różnych reklam użytkownikom, którzy odwiedzili różne podstrony strony www.
- Możliwość wyświetlenia reklam zachęcających do konwersji np. zakupu osobom, które jej nie dokonały
- Możliwość wyświetlenia reklam osobom, które dokonały konwersji np. zakupu
- Możliwość skorzystania zarówno z reklam tekstowych jak i graficznych i Flash
- Reklama wyświetla się na bardzo popularnych stronach: gazeta.pl, onet.pl, youtube.com, mail.google.com, wykop.pl, pudelek.pl, kwejk.pl, demotywatory.pl, nk.pl, ceneo.pl i wiele, wiele innych
- Klienci pochodzący z remarketingu spędzają statystycznie więcej czasu na stronie, przeglądają więcej podstron i częściej dokonują konwersji np. zakupu niskie koszty kampanii remarketingowej czynią ją dodatkowo jeszcze atrakcyjniejszą
Case Study
Alpha Vision Sp. z o.o.
Dla Klienta – Alpha Vision Sp. z o.o. zorganizowaliśmy kampanię remarketingową. Po ustaleniu najistotniejszych z punktu widzenia Klienta usług, wykonaliśmy strategię kampanii dla firmy zakładającą wyświetlanie reklam Użytkownikom, którzy odwiedzili odpowiednio dobrane podstrony strony www Klienta.
Po zainstalowaniu kodu i zebraniu odpowiedniej ilości Użytkowników, utworzyliśmy atrakcyjne graficznie reklamy graficzne, tekstowe i Flash w różnych rozmiarach, by reklama miała szansę pojawić się w jak największej ilości serwisów sieci partnerskiej.
Ze statystyk Google Analytics wynika, że Użytkownicy pochodzący z kampanii remarketingowej spędzają na stronie o 70% więcej czasu niż przeciętny zwykły Użytkownik, odwiedzają o 1/3 podstron więcej oraz dwa razy częściej dokonują konwersji, czyli pożądanego działania. Dlatego właśnie kampania remarketingowa jest tak skuteczna.
Obecnie osoba, która odwiedzi odpowiedni dział strony www Klienta, może zobaczyć reklamy na serwisach typu: gazeta.pl, onet.pl, youtube.com, mail.google.com, wykop.pl, pudelek.pl, kwejk.pl, demotywatory.pl, nk.pl, android-core.com i wielu innych.
Remarketing stwarza bardzo wiele możliwości dla firmy. Każda kampania jest przez nas traktowana indywidualnie i wszystkie opcje dopasowujemy do potrzeb i możliwości Klienta.