Reklama w Google dzieli się na:
kampanie bannerowe
maps
ADS
ADS
szeptany
sponsorowane
ADS
jedno miejsce
wiele źródeł ruchu
to tylko przykłady cen naszych usług. Każdy Klient ma dobierane inne narzędzia, miejsca i cele. Dla jednych najskutecziejsze jest dobre pozycjonowanie w Google, a dla innych np. stała obecność
po co komu klienci?
Nie czytaj tego ; )
Cras lorem metus, dignissim eget urna at, ornare dignissim mauris. Fusce laoreet quam enim, eu tincidunt metus rutrum a. Cras et justo sem. Nullam imperdiet nisl non leo pretium, a dictum mi accumsan. Nunc a aliquam orci, ut faucibus risus.
Aliquam vel turpis aliquet, feugiat odio sed, aliquam lacus. Suspendisse potenti. Fusce eu elit pellentesque, porttitor erat nec, vehicula turpis.
Sed non dui ornare, dictum ipsum nec, condimentum sapien. Aliquam mollis sagittis erat, in vulputate felis accumsan at. Suspendisse blandit vitae purus vitae blandit.
Nam dapibus ultrices velit, a bibendum augue interdum sit amet. Aenean ut viverra est.