Jak to się zaczęło?
Firma Maczfit zaczęła z nami współpracować w maju 2015. Wówczas catering dietetyczny dopiero zaczynał funkcjonować w Polsce. Firma zaczęła zajmować się tematem promocji internetowej. Można powiedzieć że zaczynali z niczym – 0 liczbą fraz w Top 10.
Co zrobiliśmy?
Na wstępie jak zawsze zajęliśmy się witryną www i jej zawartością:
Optymalizacja contentu na stronie
Wykonaliśmy pełny audyt strony pod kątem widoczności w wyszukiwarkach i słów kluczowych pod którymi Maczfit chciał zaistnieć w Internecie. Początkowo ustaliliśmy 4 frazy, na których im zależało. Strona została przez nas przerobiona pod kątem SEO, a także z punktu widzenia marketingowego.
Już na tym etapie zyskaliśmy ok. 20% więcej wejść na stronę www. Zajęliśmy się budową url, szybkością strony, meta danymi, treścią, a także linkowaniem wewnętrznym .
Blog
Zaleciliśmy stworzenie bloga, który stanowiłby bogate źródło słów kluczowych, ale także porad dla Klientów.
Pozycjonowanie strony
Jednocześnie tworzyliśmy niezależne artykuły eksperckie oraz marketing szeptany, które zapewniały mocne linki do strony. Marketing szeptany działał na wielu forach:
f.kafeteria.pl , facebook.com/groups, warszawa.naszemiasto.pl, forum.interia.pl, forum.gazeta.pl, forum.abczdrowie.pl.
Artykuły sponsorowane pojawiały się w serwisach ogólnopolskich branżowych i nie tylko:
Zdrowojemy.pl, Ocean-urody.pl, Drogapozdrowie.pl, Zdrowieichoroby.info, Fit-news.pl, Urodaizdrowie.pl
Dalsze linkowanie i katalogowanie zmierzało do wypromowania strony pod możliwie jak największą ilością fraz w Google.pl
W szczytowym momencie pozycjonowanych było już ponad 170 fraz, a finalnie strona znalazła się w TOP 10 pod ponad 1320 hasłami. Dodatkowo strona znalazła się pod ponad 4600 frazami w TOP 50.
doszliśmy do:
Linki sponsorowane Adwords
Zaczęliśmy pracować nad widocznością w Google za pomocą linków sponsorowanych Adwords.
Kampania w wyszukiwarce Google spowodowała, że strona zyskała kolejne kilkaset % więcej wejść na stronę. Zaczęliśmy od kampanii w wyszukiwarce Google, ale stopniowo kampania została rozszerzona na kampanię remarketingową, oraz kampanię w sieci reklamowej (GDN). Stopniowo zwiększane przez Google możliwości w reklamach były przez nas z powodzeniem wykorzystywane.
Finalnie kampanie korzystały z możliwie najbardziej korzystnych ustawień inteligentnych oferowanych przez Google Adwords. (CPA)
Powstałe kampanie GDN kierowane były m.in. do osób o zainteresowaniach fitnessem, urodą i zdrowiem, zdrowym trybem życia, a także do odwiedzających wybrane strony konkurencyjne. Przełożyło się to na wciąż zwiększającą się widoczność strony a także większą ilość zamówień.
Podsumowanie
Dzięki naszym działaniom firma jest znaną marką w swojej branży. Inni uważają ich za pionierów w branży i kopiują rozwiązania przez nich wdrażane. Maczfit obecnie jest numerem 1 polskiego rynku cateringu dietetycznego.