Zaczęliśmy pracować nad widocznością w Google za pomocą linków sponsorowanych Adwords. Kampania w wyszukiwarce Google spowodowała, że strona zyskała kolejne kilkaset % więcej wejść na stronę. Zaczęliśmy od kampanii w wyszukiwarce Google, ale stopniowo kampania została rozszerzona na kampanię remarketingową, oraz kampanię w sieci reklamowej (GDN). Stopniowo poszerzane przez Google możliwości w reklamach Google Ads były przez nas z powodzeniem wdrażane i analizowane.
Tym samym powstała kampania kierowana do osób o wybranym profilu zawodowym, wybranych zainteresowaniach, odwiedzających wybrane strony.
Przełożyło się to na wciąż zwiększającą się widoczność strony, a także większą ilość zapytań i wykonywanych do firmy telefonów. W analizie pomógł nam Google Analytics, który dzięki zastosowaniu tagu (Google Tag Manager) dostarczył nam danych o konwersji (kliknięcia w telefon na wersji mobilnej strony + wypełnienie i wysyłka formularza dynamicznego).