nasze doświadczenie
z reklamą w Google
„Nie wierzę, że na całym świecie można by sprzedać więcej niż 5 komputerów.”
Mamy 25 lat doświadczenia!
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron internetowych od 1999 roku kiedy w Polsce ta usługa dopiero raczkowała. Zajmowaliśmy się pozycjonowaniem nie tylko w wyszukiwarce Google.pl, ale także w Onet.pl, Interia.pl oraz wp.pl w czasach kiedy wyszukiwarka Google.pl nie była jeszcze tak bardzo popularna jak obecnie.
Specjalizujemy się w linkach sponsorowanych od 2005 roku. Od tego czasu przeprowadziliśmy około 300 kampanii. Ponad 50% Klientów z którymi rozpoczęliśmy współpracę w zakresie linków sponsorowanych wykupuje na bieżąco kolejne kampanie.
Kilkuset zadowolonych klientów!
Przez 25 lat naszych działań wypozycjonowaliśmy około 300 stron naszych Klientów oraz naszych serwisów tematycznych. 50% pozycjonowanych przez nas słów kluczowych należy do słów trudnych, 80% pozycjonowanych przez nas haseł osiąga pozycje 1-10. Większość Klientów, z którymi rozpoczęliśmy współpracę w zakresie pozycjonowania stron nadal jest z nami.
Szeroka wiedza, poparta badaniami i doświadczeniem!
Część z nas tajniki tej branży zgłębiała w USA, dzięki czemu mamy nieco odmienne spojrzenie na Internet niż inne polskie firmy. Internet widzimy globalnie, przede wszystkim jako narzędzie, dzięki któremu nasi Klienci mogą zarabiać.
Braliśmy udział w szkoleniach dotyczących prowadzenia kampanii w Google Adwords prowadzonych przez firmę posiadającą status Adwords Seminar Leader oraz w konferencjach Google dla agencji marketingowych.
Nasi pracownicy trzykrotnie zdali międzynarodowy egzamin ze znajomości obsługi linków sponsorowanych w Google i tym sposobem dołączyli do światowych ekspertów GOOGLE i uzyskali tytuł konsultanta Google AdWords Qualified Professional.
W lipcu 2011 pracownicy firmy Blue Vision zdali międzynarodowy egzamin w języku angielskim – Google Analytics Individual Qualification Exam idołączyli do ścisłego grona ekspertów w dziedzinie obsługi programu Google Analytics – najlepszego obecnie programu statystyczno-analitycznego.
Wiemy, że stale musimy pogłębiać naszą wiedzę z zakresu pozycjonowania dlatego staramy się brać udział w szkoleniach z SEO oraz PPC, czytamy artykuły, fora oraz poradniki związane z tematem SEM, bo ciągła nauka to klucz do sukcesu!
Przykłady naszego doświadczenia znajdziesz w, case study i referencjach.